Częste pytania

 

~ Jak zamówić ?
Zamówienia przyjmujemy m.in. za pośrednictwem tego sklepu, lub po prostu pisząc do nas na e-mail.
- jeśli na stronie, to w skrócie wybieramy: „Do Koszyka” i „Przejdź Dalej” , następnie wypełniamy niezbędne informację i „Wyślij zamówienie”.

 

~ Czy możliwe są zmiany tekstu i grafiki ?
TAK, Praktycznie każde zaproszenie, zawiadomienie, karty okolicznościowe, itp.

możemy zmienić według Państwa propozycji, jednak przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny, lub e-mail w celu ustalenia szczegółów.

 

~ Czy można dopisać potwierdzenie przybycia lub wierszyk do zaproszenia ?

Tak, gotowy tekst należy przesłać uzupełniony swoimi danymi na e-mail.

 

~ Ile trwa realizacja zamówienia ?
Czas realizacji zamówienia, uzależniony jest od Państwa akceptacji otrzymanego projektu,
oraz otrzymania należności i wynosi od 1 do 7 dni roboczych, jednak większości realizujemy do 2 dni.

 

~ Czy mogę otrzymać katalog ?
Niestety obecnie nie posiadamy katalogów. Możemy jednak wysłać do 2-3 szt. próbek zaproszeń.

 

~ Jaka jest minimalna ilość jaką mogę zamówić ?
Od 1 do 35 szt. kart okolicznościowych na zamówienie prosimy przed złożeniem oferty o wcześniejszy kontakt z nami w celu ustalenia realizacji.

 

~ Kiedy mam dokonać wpłaty, po akceptacji projektu czy od razu po zakupie ?

Obojętnie, można po zakupie lub po akceptacji projektu.

 

~ Jak dziś zamówię i zapłacę to kiedy otrzymam przesyłkę ?

Zamówienia w większości realizujemy w ciągu 2-3 dni, od dnia otrzymania akceptacji wzoru/ów i należności, do tego należy doliczyć czas dostawy który standardowo w przypadku kuriera wynosi 1 dzień. Dotyczy to oczywiście dni roboczych.

 

~ Jak dziś prześle dane kiedy otrzymam projekt ?

Jeśli projekt wymaga indywidualnego wzoru, to projekt staramy się przesłać do końca dnia, lub dnia następnego. Jeśli w 2 dni robocze projekt nie dotarł, to proszę o pilny kontakt na e-mail.

 

~ Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym sklepie stacjonarnym w Grudziądzu. Dokładny adres i telefon kontaktowy znajduje się w zakładce „Kontakt”. Wybierając ten rodzaj odbioru, proszę o wcześniejsze poinformowanie nas o tym fakcie.

Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów wysyłki itp.

 

~ Koszt wysyłki wielu przedmiotów ?

Koszt wysyłki jest zawsze jeden, bez względu na zakupioną ilość, a jego aktualna cena dostępna jest np. w zakładce „Dostawa”.

 

~ Jaką mam pewność że otrzymam zamówiony towar ?

Rozumiem Państwa niepewność, w mediach co jakiś czas pojawiają się informacje o nieuczciwych sprzedających. W moim przypadku założona z pasją Działalność Gospodarcza prowadzona jest nieprzerwanie od 2011 roku. W tym czasie uzbierała się spora kolekcja zdjęć realizowanych zamówień, którą można znaleźć na tej odwiedzanej stronie. Dodatkowo można  nas znaleźć i zweryfikować w ogólnodostępnej bazie przedsiębiorców CEIDG, APGraf: TU

 

 
stat4u Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij